017 946 2221 shafreeniza@gmail.com

Friday, August 30, 2013

PROMOSI

9:45 AM

Share it Please



PROMOSI HEBAT!!

Tawaran terhad. Dengan setiap pembelian shaklee DI SINI anda akan mendapat:

Discount 20%
FREE Shaker bottle (Dengan setiap pembelian protein/performance drink)
FREE pill box (Dengan setiap pembelian vitamin)


CEPAT! semak senarai harga diskaun di: http://bit.ly/18bniE9 

LET THE PRICE TALK!


Buat tempahan segera di: http://bit.ly/18bniE9  untuk menikmati semua tawaran di atas SEMENTARA STOK MASIH ADA! Cuma tinggal 30 saja pill box & 10 shaker bottle. SIAPA CEPAT DIA DAPAT!!


=========================
Berminat? Hubungi untuk konsultasi & dan dapatkan discount 20% harga istimewa:

mesej di fb fanpage:https://www.facebook.com/messages/shakleegreenhealthierlives
atau
order online di http://bit.ly/18bniE9
CALL/SMS/Whatapps = 017 946 2221
E-mel: shafreeniza@gmail.com
COD Area: shah alam
=========================



OUR TOP 5 BEST SELLER!

1) SET KECANTIKAN + COLLAGEN











2) SET GEMUK ATAU KURUS



Risau mengenai badan anda yang terlalu gemuk atau terlalu kurus. Dah cuba macam-macam cara untuk mendapatkan bentuk badan impian anda, tapi masih belum berjaya? Cuba tengok balik apa yang telah anda makan untuk mendapatkan beduk badan impian anda? Bagi yang hendak gemuk, mungkin anda pernah mencuba PIL GEMUK seperti yang saya sendiri pernah telan yang boleh didapati dengan mudah tetapi tersembunyi (kenapa sembunyi bawah meja ye?....suspicious!) di kedai-kedai jamu kat luar tu..Bagi yang hendak kurus, mungkin anda dah telan macam2 PIL LANGSING yang anda dapat melalui iklan-iklan yang tak certified. Mungkin anda masih muda dan tak nampak kesannya. Tapi ketahuilah berapa ramai oarng di luar sana yang telah mendapat kesan akibat memakan sebarang pil untuk mendapatkan badan yang ideal. 

Tahukah anda, kesan pemgambilan pil kurus yang salah? Dalam kebanyakan kes yang membabitkan produk pelangsingan badan yang diharamkan, ia didapati mengandung bahan kimia seperti phentermine, amphetamine, sibutramin, fenfluramine yang diakui boleh mengurangkan berat badan tetapi memberi kesan sampingan seperti kemurungan, psikosis dan halusinasi, risiko tekanan darah tinggi, sakit jantung dan sakit kepala. Malah ia turut menyebabkan denyutan jantung yang cepat dan meningkatkan tekanan darah.

Tahukah anda kes seorang remaja yang meninggal dunia sebaik selepas memakan ubat gemuk berharga RM5? ini antara petikan kes dari surat khabar tersebut






3) SET KESUBURAN










4) SET MILK BOOSTER









5) PENAWAR PENYAKIT 3 SERANGKAI

[KESAN SAMPINGAN A.K.A SIDE EFFECTS PRODUK2 SHAKLEE]

Cuba tgk gambar di bwh... gambar belah kiri... diambil 10thn yg lalu ketika beliau diserang kanser...

Gambar belah kanan... gambar terkini... kesan sampingan mengamalkan pengambilan supplemen2 SHAKLEE SELAMA 10 thn... bebas dr kanser... dan AWET MUDA... Brp umurnya skrg? 50 TAHUN!



Baca selanjutnya di  sini!




0 comments:

Post a Comment