017 946 2221 shafreeniza@gmail.com

Thursday, August 29, 2013

OSTEMATRIX SHAKLEE KALSIUM TAMBAHAN TERBAIK UNTUK ANDA

11:01 PM

Share it Please
Ostematrix Shaklee kalsium tambahan terbaik untuk anda.

Anda seorang ibu yang sedang menyusu? anda juga kurang atau tidak suka minum susu? Jika ya, anda sebenarnya antara golongan yg berisiko tinggi utk cepat bongkok. Bongkok… adakah gejala bongkok ni merupakan proses semulajadi penuaan? Dalam ertikata lain, bila dah tua, automatik akan menjadi bongkok. Benarkah? 

Mengikut teori terbaru, proses penuaan tidak berkaitan dengan usia tua. Maknanya usia muda pun boleh mengalami proses penuaan, dan kalau tua pun tak semestinya mengalami proses penuaan.



Bagaimana? Salah satunya ialah membekalkan tubuh dengan nutrien yang diperlukan secukupnya!
Bagi mengatasi masalah bongkok yang juga merupakan salah satu gejala osteoporosis (tulang ‘reput’).. Oh ya kalau dalam iklan TV An**** tu selalu kata yang wanita Malaysia hanya mendapat 50% kalsium harian, dan jisim tulang mula merosot bila kita mula mencedah usia 30 tahun. Mahukah cepat bongkok? Tentu tidak kan?

OK sebelum itu, apakah kalsium ni? Biasa orang kaitkan kalsium dengan tulang, kan? Sakit tulang.. kurang kalsium.. nak kuatkan tulang.. banyakkan makan kalsium.. 

Sebenarnya, BUKAN KALSIUM SEMATA-MATA yang terlibat dalam pembinaan tulang. Bayangkan macam ni.. kalsium adalah batu-bata dalam proses pembinaan tulang. Bolehkan kita membina bangunan yang kukuh dengan batu-bata sahaja tanpa simen atau mortar untuk melekatkannya antara satu sama lain??? Tak boleh kan? Di sinilah pentingnya mineral lain seperti magnesium, boron, zink, kuprum, mangan vitamin K dan vitamin D.


Sebab itu pilihan terbaik adalah Ostematrix Shaklee



=========================
Berminat? Hubungi untuk konsultasi & dan dapatkan discount 20% harga istimewa:

mesej di fb fanpage:
https://www.facebook.com/messages/shakleegreenhealthierlives
atau
order online di http://bit.ly/18bniE9
CALL/SMS/Whatapps = 017 946 2221
E-mel: shafreeniza@gmail.com
COD Area: shah alam
=========================

0 comments:

Post a Comment